Acasa - Pagina Principala Consiliul Judetean Maramures e-Registri Pentru informatii despre celelalte programe finantate de Uniunea Europeana in Romania, cat si pentru informatii detailate privind aderarea Romaniei la Uniunea Europeana, va invitam sa vizitati adresa web a Centrului de Informare al Comisiei Europene in Romania.
Pentru informatii despre celelalte programe finantate de Uniunea Europeana in Romania, cat si pentru informatii detailate privind aderarea Romaniei la Uniunea Europeana, va invitam sa vizitati adresa web a Centrului de Informare al Comisiei Europene in Romania.


 •  Comunicat de presa
Rezultate asteptate:
Principalul mod de a publica rezultatele proiectului este mediul electronic, respectiv paginile WEB ale Consiliul judetean Maramures si a partenerilor in proiect. Aceasta maniera a fost alesa datorita vitezei cu care informatiile si datele se actualizeaza cat si datorita costurilor mult mai mici.
In viziunea proiectului, tocmai mediul de lucru computerizat este vizat, si este normal ca atat publicatiile despre cat si proiectul in sine sa fie vizibil in mediul electronic.


          • Echipa de proiect pregatita pentru demararea si derularea activitatilor, cu responsabilitati precise, desemnate prin Fise ale posturilor cheie in proiect, pe functii si persoane, astfel:
                    - unitatea de implementare a proiectului: Project Management Unit - PMU (8 persoane PMU, 8 fise ale posturilor pentru functiile din PMU, fisa procedura operationala de lucru pentru PMU)
                    - unitatea de implementare largita PIU, in care vor fi atrasi principalii utilizatori a aplicatiilor (compartimentele bugete si programe, personal administrativ - contabilitate (20 persoane PMU, 20 fise ale posturilor pentru functiile din PIU, fisa procedura operationala de lucru pentru PIU)
                    - un set de Fise de proceduri elaborate (fisa procedura organizare, monitorizare si evaluare intermediara si finala a proiectului (3 proceduri); fisa procedura de management intern al proiectului (financiar-contabila))

          • Asigurare suport logistic hardware pentru aplicatie gestiune buget, sistem de comunicatii si sistem de diseminare informatii privind gestionarea fondurilor publice (o procedura de achizitie pentru bunuri, o procedura de achizitie servicii, echipamente tehnica de calcul si comunicatii achizitionate (1 buc PC server , cu licenta sistem operare tip server, 4 buc PC statie de lucru,cu licenta sistem operare, 4 buc router, 3 buc infokiosk), un VPN configurat

          •  Asigurare suport logistic software pentru aplicatie gestiune buget, sistem de comunicatii si sistem de diseminare informatii privind gestionarea fondurilor publice (aplicatie tip "Tablou de bord-management financiar al bugetului public" implementat in 4 locatii (solicitant+parteneri), sistem de comunicare mediu electronic interlocatii operational, infokiosk-uri disponibile cu date si informatii privind gestionarea fondurilor publice)

          • Instruirea primara si de specialitate a personalului implicat in operarea aplicatiei tip "Tablou de Bord" (un numar de 4 persoane care au beneficiat de cursuri de instruire primara, un numar de 20 persoane care au beneficiat de cursuri de instruire utilizare aplicatie, un sistem de instruire si testare on-line, inclus in pachetul de baza a aplicatiei Tablou de bord)

          • Asigurarea vizibilitatii proiectului in conformitate cu Manualul de Identitate Vizuala al Comunitatii Europene ( 3 comunicate de presa difuzate la inceputul proiectului, la etape importante precum si la finalul proiectului, un panou de afisare a principalelor date ale proiectului, amplasarea pe paginile proprii ale partenerilor a datelor si informatiilor de natura publica ale proiectului, precum si a rezultatelor proiectului: tablou de bord - zona publica - subpagini ale paginilor proprii ale institutiilor)
Contact webdesigner